Contact

Str. Lucretiu Patrascanu nr 13,
Bloc G1, Parter, Ap. 3,
Sector 3, Bucuresti

0726.27.77.95 - Vodafone
037.101.89.84 - Vodafone


office@romanian-holidays.ro
romanian.holidays@gmail.com

C.U.I. : RO 26421038;
Reg.Com.: J40/629/20.01.2010

Cont RON:
RO43 BRDE 426 SV 3614 416 4260
Cont EUR:
RO70 BRDE 426 SV 3614 459 4260
Banca: BRD – GSG – Sucursala TITAN

Cont RON:
RO34 RZBR 0000 0600 1282 0368
Cont EUR:
RO31 RZBR 0000 0600 1282 0422
Banca: RAIFFEISEN BANK
- Agentia Lucretiu Patrascanu

Licenta de turism

Polita asigurare

Protectia datelor

Informatii utile

Udrea a dat startul campaniei de promovare a turismului romanesc

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului (MDRT) a inceput campania radio-tv de promovare pe plan intern a turismului romanesc, in valoare de 7 milioane de lei, cu spoturi care vor fi difuzate pe Pro TV, Radio Romania Actualitati si Radio Europa FM, potrivit unui anunt al institutiei, scrie Mediafax.


"Obiectivele campaniei vizeaza cresterea numarului de turisti care isi petrec vacanta in tara si cresterea gradului de ocupare a capacitatilor de cazare din Romania. Actiunea face parte din proiectul de promovare a Romaniei sub insemnele brandului national de turism si este finantata din fonduri europene nerambursabile", au spus reprezentantii institutiei
Serviciile necesare derularii campaniei au fost atribuite in urma unor proceduri de achizitie pentru creatia si productia spoturilor video, creatia si productia spoturilor radio, respectiv pentru difuzarea campaniei.
Valoarea totala a celor trei contracte se ridica la 7,2 milioane lei, fara TVA.
Campania presupune difuzarea de spoturi publicitare, in perioada aprilie-iunie si septembrie-decembrie, pe Pro TV, Radio Romania Actualitati si Radio Europa FM.
Licitatia pentru difuzarea spoturilor a fost atribuita SC Media Investment Communication, la un buget total de 6,87 milioane lei, fara TVA.
Criteriul de atribuire a fost oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic, societatea desemnata castigatoare prezentand cel mai mic cost pe punctul de audienta, calculat conform algoritmului stabilit prin caietul de sarcini.
Posturile TV si radio au fost selectate de agentie pe baza cerintelor formulate de MDRT in caietul de sarcini, care prevedea difuzarea campaniei pe primul post TV generalist, clasat in functie de audienta, si pe primele doua posturi radio clasate in ordinea audientei si care sa aiba acoperire nationala peste 60%.
Creatia si productia spoturilor a fost realizata de Carter Films si de Godmother pentru spoturile audio. Spoturile prezinta produsele turistice romanesti pe baza caruia a fost definit brandul national de turism.

Sursa: www.wall-street.ro
Cauta

Trasee personalizate

Elma - Holidays Agency va propune un concept nou pe piata turistica din Romania.
Acesta consta in personalizarea traseului turistic in functie de preferinte si bugetul disponibil.

Oferte

TABERE SCOLARE








ro     en     it     
Designed and maintained with yacms / Director web