Contact

Str. Lucretiu Patrascanu nr 13,
Bloc G1, Parter, Ap. 3,
Sector 3, Bucuresti

0726.27.77.95 - Vodafone
037.101.89.84 - Vodafone


office@romanian-holidays.ro
romanian.holidays@gmail.com

C.U.I. : RO 26421038;
Reg.Com.: J40/629/20.01.2010

Cont RON:
RO43 BRDE 426 SV 3614 416 4260
Cont EUR:
RO70 BRDE 426 SV 3614 459 4260
Banca: BRD – GSG – Sucursala TITAN

Cont RON:
RO34 RZBR 0000 0600 1282 0368
Cont EUR:
RO31 RZBR 0000 0600 1282 0422
Banca: RAIFFEISEN BANK
- Agentia Lucretiu Patrascanu

Licenta de turism

Polita asigurare

Protectia datelor

Informatii utile

Ghidul calatorului - La ce sa va asteptati de la hotelul ales

In spatiul de cazare trebuie sa ai apa rece si calda, lumina corespunzatoare (toate becurile sa fie functionale), iar lifturile, desigur, sa functioneze.
Este obligatorie curatenia zilnica si atentie, ori de cate ori se simte nevoia, in toate camerele utilizate si in spatiile de folosinta comuna. Asadar, in mod normal nu trebuie sa-i atrageti atentia, verbal sau cu portofelul, femeii de serviciu.


De asemenea, trebuie sa se efectueze dezinfectarea zilnica, sau de cate ori este necesar, a grupurilor sanitare.
Schimbarea lenjeriei si a prosoapelor se face pentru fiecare turist. In cazul sejururilor lungi, aceste operatiuni se desfasoara astfel: lenjeria se schimba la fiecare 3 zile in hotelurile de 3 stele si la 4 zile sau de cate ori este nevoie in hotelurile de 2 stele si o stea; prosoapele se schimba la 2 zile in hotelurile de 3 stele, si la 3 zile in cele de 2 stele si o stea.
Confortul nu inseamna insa doar cearceafuri si fete de perna curate. In unitatile clasificate la aceste niveluri sunt obligatorii serviciile suplimentare, cu sau fara plata. Intr-un hotel de 3 stele ar trebui sa beneficiezi de 15 servicii, de cel putin 10 servicii la 2 stele si macar de 5 servicii suplimentare la o stea.

Iata o lista posibila a serviciilor cu plata:

>> posta, telecomunicatii si publicitate
>> spalatorie, curatatorie, frizerie, coafura, cosmetica, manichiura
>> inchirieri (aparate radio/tv, frigidere, paturi suplimentare)
>> facilitati sportive
>> rezervari de bilete la spectacole, teatre, concerte
>> rezervari de locuri la hoteluri, restaurante, procurarea biletelor de tren sau avion, schimb valutar

Si o alta lista a serviciilor gratuite:


>> informatii privind mijloacele de transport, spectacolele
>> starea vremii
>> trezirea clientului la ora solicitata
>> obtinerea legaturilor telefonice, transmiterea de mesaje
>> asigurarea de ziare si reviste in holuri
>> incarcarea, descarcarea, transportul si pastrarea bagajelor
>> pastrarea obiectelor de valoare
>> comenzi pentru taxiuri
>> pastrarea obiectelor uitate si anuntarea clientilor
>> oferte de materiale continand informatii turistice

In toate spatiile de cazare este obligatoriu sa existe informatii utile pentru turisti, scrise in limba romana (dar si in doua limbi de circulatie internationala):

>> instructiunile de folosire a telefonului
>> tarifele convorbirilor telefonice
>> lista de preturi pentru minibar
>> programul tv pentru saptamana in curs
>> oferta diferitelor agentii de turism din regiunea respectiva
>> pliantul hotelului si harta localitatii cu incadrarea hotelului in zona (pentru 4 si 3 stele)
>> chestionare pentru testarea opiniei privind calitatea serviciilor


Este bine de stiut:


Cu o asemenea avalansa de servicii si posibilitati de a-ti petrece timpul, nu uita, totusi, ca esti la odihna. In hotel este obligatorie pastrarea ordinii si a linistii publice.
Nu sunt admise jocurile distractive sau de noroc in holuri, dar ele pot fi organizate in alte spatii, cu intrari separate.
In fine, personalul trebuie sa poarte imbracaminte specifica, pe activitati, si ecuson cu numele si functia. Asa cel putin, desi ai prefera sa nu ti se iveasca ocazia, stii pe cine sa reclami daca ceva nu merge bine...


Ghidul calatorului - La restaurant

Unitatile de alimentatie publica sunt obligate sa afiseze, la locurile de desfacere sau servire, categoria de calitate a produselor ori serviciilor, precum si lista de preturi si tarife. Cand intri intr-un restaurant de categoria I, ai dreptul sa stii la ce trebuie sa te astepti si ce pretentii poti sa ridici.

Daca unul dintre felurile din meniu iti face cu ochiul, ai grija sa memorezi nu numai pretul, ci si cantitatea, in cazul ca la nota de plata pot aparea neintelegeri cu privire la ceea ce ti-a adus, de fapt, chelnerul in farfurie.

Atrage-i atentia ospatarului daca mancarea nu este destul de bine fiarta, coapta sau prajita, ori daca dimpotriva, arata ca salvata dintr-un incendiu...

Daca n-ai comandat un vin imbuteliat, dintr-o podgorie cunoscuta, preferand ceea ce e trecut in meniu ca "vinul casei", ochii pe carafa, ca nu cumva licoarea dinauntru sa fie tulbure, cu depozit, atinsa de otetire si amareala, cu miros de hidrogen sulfurat, de mucegai, de doaga, sau mirosuri straine de buchetul natural.

In compozitia preparatelor din carne este interzisa adaugarea de carne din conserve sau din semiconserve, mai mult de 3% proteine vegetale din soia, coloranti alimentari sintetici. Reclama imediat daca ai impresia ca ai fost dus cu...friptura vopsita.

Esti pe strada si ti s-a facut pofta de gogosi? E in interesul sanatatii tale sa ocolesti tarabele si chioscurile in care uleiul folosit la prajit (pentru gogosi carnati, cartofi etc) este refolosit si prezinta modificari accentuate de culoare, suspensii, sediment.

Vara este imparatia inghetatei. Inghetata cu aspect neomogen, granulat, neuniform colorata, dezghetata, reinghetata, cu pete de mucegai, cu miros sau cu gust ranced, amara, nu este admisa pentru consum uman.

Atentie, iubitori de mitiei, produse omniprezente la terasele improvizate: la cele mai mici semne de alterare, aspect lipicios, miros de fermentatie, de putrefactie sau orice alt miros strain, e de rau!

Daca vrei sa-ti faci o provizie de conserve pentru un traseu montan, invata sa alegi, sau sa refuzi cand vanzatorul iti ofera: cutii de conserve si semiconserve bombate, deformate, cu fisuri sau scurgeri de continut, cu pete de rugina la exterior.

Multi comercianti stradali isi impacheteaza cumparaturile in ziare, ceea ce nu e chiar in regula decat daca iti plac stirile mai mult ca igiena.

Reclama imediat la Protectia Consumatorului daca ai constatat ca vanzatorul:

>> da lipsa la cantar
>> falsifica ori substituie produsele
>> vinde preferential
>> are marfuri fara termen de valabilitate sau expirate


SURSA: www.turismdevis.ro
 
Cauta

Trasee personalizate

Elma - Holidays Agency va propune un concept nou pe piata turistica din Romania.
Acesta consta in personalizarea traseului turistic in functie de preferinte si bugetul disponibil.

Oferte

TABERE SCOLARE








ro     en     it     
Designed and maintained with yacms / Director web