Contact

Str. Lucretiu Patrascanu nr 13,
Bloc G1, Parter, Ap. 3,
Sector 3, Bucuresti

0726.27.77.95 - Vodafone
037.101.89.84 - Vodafone


office@romanian-holidays.ro
romanian.holidays@gmail.com

C.U.I. : RO 26421038;
Reg.Com.: J40/629/20.01.2010

Cont RON:
RO43 BRDE 426 SV 3614 416 4260
Cont EUR:
RO70 BRDE 426 SV 3614 459 4260
Banca: BRD – GSG – Sucursala TITAN

Cont RON:
RO34 RZBR 0000 0600 1282 0368
Cont EUR:
RO31 RZBR 0000 0600 1282 0422
Banca: RAIFFEISEN BANK
- Agentia Lucretiu Patrascanu

Licenta de turism

Polita asigurare

Protectia datelor

Informatii utile

Brandul turistic, promovat pe trei posturi internationale

Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului a inceput campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pe trei canale TV cu acoperire internationala: CNN, Euronews si Eurosport, cu durata de 12 luni.


Actiunile de publicitate vor consta in difuzarea de spoturi publicitare de 30 si 20 de secunde pe primele trei posturi de televiziune internationale mentionate mai sus (1 spot general de prezentare de 30 sec si cate 2 spoturi de 20 sec pentru turismul in natura si cel cultural).

 
Brand Turistic Romania


Potrivit comunicatului emis de MDRT, conceptul spoturilor subliniaza valorile Romaniei, resursele unice incontestabile, avantajul competitiv de a se putea baza inca pe o natura in mare parte neatinsa si „sanatoasa”, o resursa rara si valoroasa pentru viitorii vizitatori. Conceptul creativ al spoturilor pune in valoare mostenirea culturala romaneasca, un mix bogat de influente istorice, autenticitate romaneasca si traditional.

Posturile de televiziune internationale au fost selectate in functie de audienta (spectatori unici pe saptamana) in randul persoanelor cu venituri peste medie care calatoresc (in interes de afaceri si de placere, cel putin 6 calatorii pe an), conform datelor furnizate de European Media and Marketing Survey (EMS) pentru anul 2010.

Obiectivul general al campaniei este promovarea brandului turistic national pe canalele internationale de televiziune, in scopul crearii unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica, al cresterii gradului de cunoastere a tarii noastre pe plan international, al consolidarii vizuale a brandului de destinatie si al cresterii numarului de turisti proveniti in special de pe principalele piete prioritare identificate in Master Planul pentru Dezvoltarea Turismului National 2007 - 2026.

Valoarea totala a campaniei de promovare este de 4.960.000 euro cu TVA, fonduri europene nerambursabile, prin Programul Operational Regional 2007-2013, Axa 5, operatiunea „Crearea unei imagini pozitive a Romaniei ca destinatie turistica prin definirea si promovarea brandului turistic national”.

Sursa: www.wall-street.ro
Cauta

Trasee personalizate

Elma - Holidays Agency va propune un concept nou pe piata turistica din Romania.
Acesta consta in personalizarea traseului turistic in functie de preferinte si bugetul disponibil.

Oferte

TABERE SCOLARE








ro     en     it     
Designed and maintained with yacms / Director web